Přeskočit na obsah

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

A. Základní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky upravují a blíže vymezují práva a povinnosti kupujícího/objednatele služby, který je spotřebitelem, a prodávajícího/poskytovatele prostřednictvím e-shopu prodávajícího na adrese https://www.vizazistkasimona.cz/, popř. také prostřednictvím unikátních prodejních stránek.
  2. Údaje o prodávajícím/poskytovateli:

Simona Holešínská

IČ: 01714414

Sídlo: Starý Poddvorov 314, 696 16 Starý Poddvorov

email: info@vizazistkasimona.cz

email pro reklamaci a odstoupení: info@vizazistkasimona.cz

tel: +420 721 022 585

web: https://www.vizazistkasimona.cz/

(dále také jen „Prodávající“ či „Poskytovatel“)

  1. Prodávající/Poskytovatel je fyzickou osobou podnikající provozující e-shop na webových stránkách https://www.vizazistkasimona.cz/.
  2. Kupující/objednatel je fyzickou osobou, která uzavírá kupní smlouvu, smlouvu o poskytnutí digitálního obsahu nebo smlouvu o poskytování služeb mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo osobou, která uzavírá kupní smlouvu, smlouvu o poskytnutí digitálního obsahu nebo smlouvu o poskytování služeb v rámci své podnikatelské činnosti (tzn. osoba, která nakupuje s použitím identifikačního čísla osoby (IČO), tedy jako podnikatel).
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu nebo smlouvy o poskytování služeb uzavírané prostřednictvím webových stránek https://www.vizazistkasimona.cz/, popř. jiným způsobem individuálně domluveným mezi Prodávajícím/Poskytovatelem a kupujícím/objednatelem. Případná odchylná ujednání v kupní smlouvě, smlouvě o poskytnutí digitálního obsahu či smlouvě o poskytování služeb mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  4. V souladu s občanským zákoníkem se Prodávající v uzavřené kupní smlouvě (objednávka) a za podmínek v ní dohodnutých zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní a kupující se zavazuje převzít věc, nabýt k ní vlastnické právo a uhradit kupní cenu. Kupující výslovně prohlašuje, že je oprávněn se zavázat touto kupní smlouvou samostatně bez potřeby zákonného, či jiného zástupce, a disponuje prostředky k plnění závazků plynoucích z uzavřené kupní smlouvy. Předmětem koupě je zboží, které si kupující objednal prostřednictvím internetových stránek https://www.vizazistkasimona.cz/, popř. jiným způsobem individuálně domluveným mezi Prodávajícím a kupujícím.
  5. V souladu s občanským zákoníkem se Poskytovatel v uzavřené smlouvě o poskytování digitálního obsahu zavazuje objednateli zpřístupnit věc v digitální podobě (online kurz) k užívání pro vlastní potřebu a objednatel se zavazuje zaplatit za to odměnu. Předmětem je digitální obsah (online kurz), který si objednatel objedná prostřednictvím internetových stránek https://www.vizazistkasimona.cz/. Objednatel výslovně prohlašuje, že je oprávněn se zavázat touto smlouvu o poskytování digitálního obsahu samostatně bez potřeby zákonného, či jiného zástupce, a disponuje prostředky k plnění závazků plynoucích ze smlouvy o poskytování digitálního obsahu.
  6. V souladu s občanským zákoníkem se Poskytovatel služeb v uzavřené smlouvě o poskytování služeb a za podmínek v ní dohodnutých zavazuje, že objednateli služby poskytne službu dle výběru z nabídky služeb uvedené na webových stránkách https://www.vizazistkasimona.cz/, popř. službu individuálně domluvenou mezi Poskytovatelem služby a objednatelem služby, která je tak předmětem smlouvy o poskytování služeb, a objednatel služby se zavazuje uhradit odměnu za vybranou službu. Objednatel služby výslovně prohlašuje, že je oprávněn se zavázat touto smlouvu o poskytování služby samostatně bez potřeby zákonného, či jiného zástupce, a disponuje prostředky k plnění závazků plynoucích ze smlouvy o poskytování služby.
  7. Prodávající/Poskytovatel kupujícímu/objednateli umožňuje se zaregistrovat do klientské sekce (tzn. zřídit si klientský účet), a to v souvislosti s využíváním služeb a digitálního obsahu Poskytovatele či nákupu Prodávajícím nabízeného zboží. Do klientské sekce se kupující/objednatel může zaregistrovat během objednávky zboží či služeb, popř. i samostatně. Registrace do klientské sekce není povinná, pokud není Prodávajícím/Poskytovatelem ve vybraných případech stanoveno jinak, zejména pokud není existence klientského účtu podmínkou pro čerpání služeb či zakoupení individuálního zboží. S registrací do klientské sekce může Prodávající/Poskytovatel spojit určité výhody (např. zvýhodněné podmínky dopravy, speciální akce, dárky apod.). Při registraci je kupující/objednatel uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a tyto aktualizovat v případě změny. Přístup do klientské sekce je zabezpečen uživatelským jménem/emailovou adresou a heslem. Kupující/objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost a chránit před zneužitím svoje přihlašovací údaje. V případě zneužití přihlašovacích údajů z důvodů na straně kupujícího/objednatele, nenese za to Prodávající/Poskytovatel odpovědnost. Účet kupujícího/objednatele v klientské sekci je bez výslovného souhlasu Prodávajícího/Poskytovatele nepřenosný. Právo užívat služeb, digitálního obsahu apod. nabízeného po přihlášení do klientské sekce je osobní a nepřenosné (tzn. platí výhradně pro osobu, která se zaregistrovala, tato nesmí účet zpřístupnit třetím osobám). V případě podezření na nedodržování pravidel klientské sekce, popř. i z jiných důvodů, může Prodávající/Poskytovatel účet kupujícího/objednatele v klientské sekci zablokovat. Účet v klientské sekci nemusí být přístupný nepřetržitě.
  8. V případě, nakupuje-li kupující, popř. objednatel objedná službu či digitální obsah, s použitím identifikačního čísla osoby (IČO), tedy jako podnikatel, potom se tyto podmínky na uzavřenou kupní smlouvu, smlouvu o poskytování digitálního obsahu či smlouvu o poskytování služeb neuplatní a uzavřená kupní smlouva, smlouva o digitálním obsahu či smlouva o poskytování služeb se řídí speciálně přijatými obchodními podmínkami pro podnikatelské subjekty, se kterými je před dokončením objednávky povinen se každý podnikatelský subjekt seznámit (tyto jsou dostupné na požádání u Prodávajícího/Poskytovatele). Nejsou-li tyto speciální podmínky Prodávajícím vydané, aplikuje se zákonná právní úprava a tyto obchodní podmínky pouze podpůrně.
  9. Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek jsou Podmínky dopravy a platby (podmínkami dopravy a platby se rozumí nedílná součást uzavřené smlouvy ve formě samostatného dokumentu, v němž smluvní strany sjednávají možnosti dopravy, cenová ujednání stran dopravy a doručení zboží apod.).

B. Koupě zboží

I. Informace o zboží a kupní ceně

  1. Informace o zboží, vč. uvedení ceny a hlavních vlastností (zejména složení zboží), jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu e-shopu. Bližší určení prodávaného zboží je součástí objednávky a emailu potvrzujícího objednávku kupujícího, které tvoří nedílnou součást uzavírané smlouvy.
  2. Obrázky zboží v e-shopu mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (např. obal zboží se může lišit z důvodu změny obalu výrobcem apod.).
  3. Kupující je povinen se před koupí zboží pečlivě seznámit se složením zboží a s používáním zboží, přičemž si je kupující vědom, že je jeho odpovědností zvážit, zda jeho zdravotní stav (zejména alergie, kožní problémy, zvýšená citlivost), popř. další okolnosti, umožňuje použití vybraného zboží. Kupující bere na vědomí, že nevhodnost zboží pro zvýšenou citlivost, alergickou reakci či jiné zdravotní problémy nelze bez dalšího považovat za vadu zboží, tedy za porušení povinností Prodávajícího. 
  4. Kupující si je vědom, že Prodávající není výrobcem nabízeného zboží; tento je jeho distributorem, pokud není u zboží výslovně uvedeno jinak.
  5. Kupní cena je stanovena dohodou smluvních stran a odpovídá cenám uvedeným ke dni koupě (potvrzením závazné objednávky) v e-shopu a je specifikována v objednávce a emailu potvrzujícím objednávku kupujícího.
  6. Veškeré informace o zboží uvedené na internetových stránkách e-shopu mají pouze informativní charakter, přičemž Prodávající tak není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně vybraného zboží. Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží.
  7. Kupující bere na vědomí, že termín dodání je předpokládaný a může dojít i bez vůle Prodávajícího k jeho změně.
  8. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží (balné, přeprava) jsou uvedeny v dokumentu Podmínky dopravy a platby, přičemž tyto jsou platné, je-li zboží doručováno v rámci území České republiky. Má-li být zboží doručováno mimo území České republiky, nechť kupující kontaktuje Prodávajícího za účelem domluvení individuálních podmínek dodání zboží.
  9. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, není-li Prodávajícím stanoveno jinak.

II. Platební podmínky

  1. Kupní cenou pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí, není-li stanoveno jinak, cena za zboží a dále nálady souvisejí s dodáním zboží (balné, přeprava).
  2. Kupní cenu se kupující zavazuje uhradit podle kupujícím vybraného způsobu úhrady při objednávce. Způsob úhrady a od něj se odvíjející splatnost kupní ceny je specifikován v objednávce a v emailu potvrzujícím objednávku kupujícího. K zaplacení dochází dnem, kdy je příslušná částka připsána na účet Prodávajícího, nebo kdy bude částka předána Prodávajícímu nebo osobě jím pověřené k převzetí kupní ceny. Do doby uhrazení kupní ceny není povinen Prodávající zboží dodat a je-li sjednána platba při předání, potom není povinen zboží před plnou úhradou kupní ceny kupujícímu předat.
  3. Kupní cenu může kupující uhradit způsoby, kterou jsou uvedeny v dokumentu Podmínky dopravy a platby, popř. jiným způsobem, je-li tak individuálně domluveno.
  4. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. V případě platby prostřednictvím platební brány je kupující povinen postupovat dle pokynů příslušného poskytovatele této služby. V případě platby domluvené individuálně, je splatnost kupní ceny domluvena individuálně dle dohody Prodávajícího a kupujícího.
  5. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu; úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou. Kupní cena musí být vždy uhrazena některým ze zvolených způsobů před odeslání zboží kupujícímu. Bez úhrady kupní ceny není Prodávající povinen zboží kupujícímu odeslat.
  6. Nedojde-li ze strany kupujícího k úhradě kupní ceny ve sjednaném termínu, má právo Prodávající od uzavřené smlouvy odstoupit.

III. Dodání zboží, předání a převzetí zboží

  1. Zboží, které je předmětem koupě, bude dodáno způsobem vybraným při objednávce. Způsob dodání zboží je specifikován v objednávce a v emailu potvrzujícím objednávku kupujícího. Kupující je povinen zboží převzít. Kupující je povinen převzetí zboží potvrdit, do doby potvrzení převzetí není Prodávající, popř. osoba pověřená Prodávajícím k doručení objednávky, povinen zboží předat. Místem plnění je dodací adresa zadaná při objednávce kupujícím. Dodání zboží je realizováno prostřednictvím smluvních partnerů – doručovacích společností, zvolených Prodávajícím.
  2. Objednává-li kupující naráz více kusů zboží a není-li možné doručit celou objednávku najednou, je Prodávající oprávněn objednávku rozdělit na dílčí samostatné objednávky (kupní smlouvy) tak, aby jednotlivé objednávky odpovídaly jednotlivým dodávkám zboží ke kupujícímu. V takovém případě platí kupující dopravu zboží a související náklady ve výši odpovídající jeho objednávce dle Podmínek dopravy a platby. Nebude-li s tímto postupem kupující souhlasit, má právo od smlouvy (objednávky jako celku) odstoupit.
  3. Prodávající předá kupujícímu zboží spolu s případnými doklady nezbytnými pro jeho užívání a uplatnění práv z vadného plnění, popřípadě tyto doklady zašle na email, který kupující uvedl.
  4. Kupující se stává vlastníkem zboží poté, co jej převezme a uhradí celou kupní cenu. Nebezpečí škody přechází s nabytím vlastnického práva.
  5. Způsoby dopravy, podmínky dopravy a doručování zboží, včetně ceny za toto doručení a další podmínky dodávky, jsou mezi kupujícím a Prodávajícím upraveny v dokumentu – Podmínky dopravy a platby, který je nedílnou součástí těchto podmínek.
  6. V Podmínkách dopravy a platby jsou stanoveny úhrady za dodání zboží, případně slevy při nadlimitních objednávkách, možné způsoby platby za zboží, podmínky samotné dodávky a předání objednaného zboží. Tyto podmínky se mohou i s ohledem na aktuální nabídku třetích stran měnit. Pro kupujícího je po uzavření konkrétní kupní smlouvy změna účinná, jen vysloví-li s tím souhlas.
  7. Kupující je povinen věc podle možností prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčit se o jejích vlastnostech a množství. Odesílá-li Prodávající věc, může kupující odložit prohlídku do doby, kdy je věc dopravena do místa určení.

IV. Obecné informace k platbě a dopravě

  1. Při převzetí balíčku má kupující povinnost si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození má kupující právo balíček nepřevzít. V případě, že si kupující kontrolu řádně a včas neprovede, nemá právo později poškození zásilky uplatnit.
  2. Nepřevezme-li kupující zboží a Prodávajícímu vzniknou z tohoto důvodu marně vynaložené náklady (škoda), je Prodávající oprávněn tyto náklady na kupujícím požadovat dle Podmínek dopravy a platby, popř. v reálné výši. Uzavřením smluvního vztahu s tímto kupující výslovně souhlasí.   
  3. Kupující je povinen převzetí zboží potvrdit, do doby potvrzení převzetí není Prodávající povinen zboží předat.
  4. V případě nepřevzetí zásilky a projevení zájmu ze strany kupujícího o opětovné doručení, budou v případě opětovného zaslání účtovány i s tím spojené nové přepravní náklady dle Podmínek dopravy a platby, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
  5. Kupující výslovně souhlasí, že Prodávající je oprávněn vystavit mu účtenku/fakturu v papírové nebo v elektronické podobě. V případě, že bude účtenka/faktura vystavena v elektronické podobě, kupující souhlasí, že mu bude zaslána na emailovou adresu, kterou Prodávajícímu sdělil. Prodávající je oprávněn vystavit účtenku/fakturu v elektronické podobě při jakémkoliv způsobu platby a předání/převzetí zboží.

V. Objednávka, uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující může provést objednávku vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách Prodávajícího bez registrace nebo s registrací do klientské sekce. Uvedené nevylučuje, aby se Prodávající a kupující individuálně dohodli na jiném způsobu objednávky.
  2. Kupní smlouva uzavřená s použitím elektronických prostředků bude u Prodávajícího uložena, kupujícímu (spotřebiteli) k ní bude umožněn přístup v době uzavírání smlouvy (bude mu také zaslána), další následný přístup nebude umožněn. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Pro Prodávajícího nejsou závazné žádné kodexy chování kromě právních předpisů ČR, popř. unijních předpisů. Kupní smlouva se sestává z objednávky, emailové komunikace a těchto obchodních podmínek.
  3. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy (uvedené platí při objednávce bez registrace i při objednávce s registrací do klientské sekce):
  1. prohlížení prezentovaného zboží kupujícím pohybem na internetových stránkách Prodávajícího,
  2. vložení vybraného zboží do košíku,
  3. zobrazení košíku s vybraným zbožím, vč. počtu kusů, zde bude uvedena jednotková cena, dále označení i celková cena za zboží bez dopravy, doplnění slevového kódu či jiného kódu, pokud jím kupující disponuje,
  4. pokračování na další krok (přejít k pokladně) a zadání fakturačních údajů (příp. jiné dodací adresy; v případě nákupu po přihlášení do klientské sekce budou fakturační údaje automaticky doplněny), možnost uvést poznámku k objednávce, možnost založení účtu do klientské sekce (v případě zájmu nutnost vytvořit heslo k účtu), zadání výběru dopravy zboží a způsobu platby, pročtení informací poskytovaných kupujícím (spotřebitelům) před uzavřením smlouvy dle ust. § 1811 a 1820 občanského zákoníku (které jsou součástí těchto obchodních podmínek), kupní smlouvy (objednávky), těchto obchodních podmínek a informací o ochraně a zpracování osobních údajů, 
  5. pokud jsou v pořádku a úplně (tzn. všechny povinné údaje v objednávkovém formuláři) vyplněny všechny údaje a kupující souhlasí s obchodními podmínkami a s informacemi o ochraně a zpracování osobních údajů, kupující provede odsouhlasení obchodních podmínek a informací o ochraně a zpracování osobních údajů a smlouvy (objednávky) kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“; po stisku tohoto tlačítka již není údaje možno měnit,
  6. neprodleně po obdržení objednávky zašle Prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mail, který byl zadán kupujícím při objednání zboží, s platebními údaji, údaji o doručení, se shrnutím objednávky, Tímto okamžikem se považuje kupní smlouva za uzavřenou.
  1. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit, dokud není kupujícímu ze strany Prodávajícího doručeno potvrzení o přijetí objednávky. Kupující může zrušit objednávku telefonicky či prostřednictvím e-mailu Prodávajícího uvedeného v těchto obchodních podmínkách.
  2. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které vložil, popř. uvedl v rámci svojí objednávky. Kupující dokončením objednávky potvrzuje, že jím poskytnuté osobní údaje (vč. kontaktních údajů) jsou přesné a pravdivé a vztahují se k jeho osobě, popř. k osobě za kterou je oprávněn v dané věci jednat. Údaje uvedené v dokončené objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. V případě, že však bude pravděpodobné, že osobní údaje kupujícího pravdivé nejsou (například neexistující adresy, nesmyslná jména jako shluk písmen, neexistující formáty telefonního čísla a emailu), nebo se nebudou vztahovat k jeho osobě, popř. k osobě, za kterou je v dané věci oprávněn jednat, je Prodávající oprávněn objednávku pozdržet do doby, než kupující dostatečně prokáže, že se jedná o přesné osobní údaje. Prodávající má právo místo pozdržení odstoupit od uzavřené kupní smlouvy (stornovat/zrušit objednávku), o čemž bez zbytečného odkladu informuje kupujícího.
  3. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže Prodávající splnit, sdělí uvedené neprodleně kupujícímu na e-mail, který byl zadán během objednání zboží, a případně mu zašle pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky Prodávajícímu na jeho e-mail uvedený v těchto obchodních podmínkách.
  4. Odpověď kupujícího či Prodávajícího podle § 1740 odst. 3 občanského zákoníku s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky na uzavření kupní smlouvy, ani když podstatně nemění podmínky nabídky.
  5. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že žádný závazek mezi Prodávajícím a kupujícím není závazkem dle § 1980 občanského zákoníku (fixní závazek).
  6. Ukáže-li se některé z ustanovení kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a Prodávajícím zdánlivým (nicotným), posoudí se vliv této vady na ostatní ustanovení smlouvy obdobně podle § 576 občanského zákoníku.
  7. Odlišně od občanského zákoníku se ujednává, že plnění kupujícího nemůže být odepřeno, ani když budou splněny podmínky § 1912 odst. 1 občanského zákoníku (vzájemné plnění).
  8. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atd.), si hradí kupující sám, a to dle svých závazků.

VI. Reklamace (údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakost při převzetí a další podmínky pro uplatňování těchto práv)

  1. Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
  • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  • je vhodné k účelu, pro který ho kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasil,
  • je dodané s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností
  • je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  • věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
  • je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.
  1. Při předčasném plnění může Prodávající odstranit vady do doby určené pro odevzdání věci. Výkonem svého práva nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené obtíže nebo výdaje. Právo kupujícího na náhradu škody tím není dotčeno.
  2. Výskyt vady je kupující povinen oznámit Prodávajícímu neprodleně poté, co se o vadě dozvěděl, nebo se mohl dozvědět. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době do dvou let od převzetí. Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy (to neplatí, ujistil-li ho Prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě), nebo pokud vadu sám kupující způsobil. Kupující dále nemá práva z vadného plnění za vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo nesprávným použitím zboží.
  3. Právo z vadného plnění může kupující uplatnit u Prodávajícího na emailové adrese k tomu určené uvedené v záhlaví těchto obchodních podmínek nebo písemně na adrese Prodávajícího k tomu určené: Simona Holešínská, Bašty 413/2, 602 00 Brno, Česká republika. Pro uplatnění reklamace může kupující využít vzorový formulář.
  4. Zvýšená citlivost, alergická reakce, popř. jiné zdravotní problémy nelze bez dalšího považovat za vadu zboží. Za vadu zboží dále nelze považovat nedostatky v dárcích či jiném bezúplatném plnění, které Prodávající kupujícímu případně poskytne nad rámec objednávky kupujícího.
  5. Právo z vadného plnění je spotřebitel oprávněn uplatnit ve lhůtě 2 let ode dne převzetí dodaného zboží, pokud z povahy plnění nevyplývá, že je lhůta ze zákona kratší. V případě odstranění vadného plnění dodáním nového zboží se lhůta nepřerušuje a neprodlužuje (lhůta neběží pouze po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat).
  6. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti Prodávající odpovídá, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití (jedná se o zboží podléhající rychlé zkáze, popř. zboží s krátkou dobou spotřeby).
  7. Při reklamaci Prodávající vystaví písemné potvrzení (reklamační protokol), kde se uvede datum přijetí reklamace, obsah a žádaný způsob vyřízení (požadovaný nárok). 
  8.  Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. Ustanovení § 1923, 2106 a 2107 občanského zákoníku o právech z vadného plnění se nepoužijí.
  9. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme Prodávající věc na vlastní náklady. Nepřevezme-li kupující věc v přiměřené době poté, co jej Prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, použije se § 2159 odst. 3 občanského zákoníku obdobně.
  10. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud

a) Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2,

b) se vada projeví opakovaně,

c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo

d) je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

  1. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná. V takovém případě se ustanovení § 2110 a 2111 občanského zákoníku nepoužijí.
  2. Je-li vada nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
  1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
  2. použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
  3. nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím,
  4. prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
  1. Lhůta k uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí výrobku kupujícím. Prodávající odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu užívání v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu. Vždy je nutné zakoupené zboží užívat za podmínek (např. podmínky uchovávání apod.) a na účely, pro které je výrobcem určeno!
  2. Náklady na uplatnění reklamace hradí kupující. V případě oprávněné reklamace má právo kupující uplatnit u Prodávajícího nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace. Pokud kupující neuplatní právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace do jednoho měsíce po uplynutí lhůty k vytknutí dané vady, nemá na náhradu těchto nákladů dále nárok.
  3. Při dodání nové věci vrátí kupující Prodávající na její náklady věc původně dodanou.
  4. Reklamaci vyřídí Prodávající neprodleně, nejdéle do 30 dnů. O průběhu reklamace Prodávající kupujícího informuje e-mailem nebo telefonicky.
  5. Reklamované zboží je kupující povinen k reklamaci zaslat na adresu Prodávajícího k tomu určenou: Simona Holešínská, Bašty 413/2, 602 00 Brno, Česká republika.
  6. Prodávající nepřebírá zboží zaslané na dobírku. V případě, má-li v souvislosti s vyřízením reklamace Prodávající kupujícímu hradit jakoukoliv finanční částku, zašle ji Prodávající na účet, který kupující sdělí, a pokud nesdělí, pak na účet, z něhož byla zaslána kupní cena, byla-li hrazena bezhotovostně.
  7. Pokud dojde k vrácení či výměně zboží a tím se změní nominální hodnota objednávky, bude Prodávající požadovat vrácení dárku či jiného bonusového plnění, na které z hodnoty konečné ceny objednávky ztratil kupující nárok. V případě, že nový neporušený dárek nebude vrácen, odečte se hodnota dárku od ceny vráceného zboží a rozdíl bude kupujícímu vrácen. Dárkem je i dopravné (poštovné) zdarma a tato hodnota se také odečítá (hradí). S tímto postupem kupující výslovně souhlasí.
  1. Odstoupí-li kupující od smlouvy, Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
  2. Výše uvedená ustanovení těchto obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu vady, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použitého zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

VII. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to v souladu s obecně závaznými právními předpisy (tzn. od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory). Výjimkou je zejména zboží, které bylo dodáno v zapečetěném obalu a které není možné vrátit z hygienických důvodů či z důvodů ochrany zdraví poté, co jej kupující porušil – např. otevřené kosmetické a jiné výrobky, které přicházejí do přímého styku s pokožkou apod., a dále zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zboží (další výjimky jsou stanoveny obecně závaznými právními předpisy, zejména § 1837 občanského zákoníku).
  2. Odstoupení od smlouvy není nijak zpoplatněno. Spotřebitel má zákonné právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. V případě smlouvy týkající se různého zboží objednaného spotřebitelem v rámci jedné objednávky a dodaného zvlášť se lhůta počítá ode dne následujícího po dni, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží. V případě smlouvy týkající se dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, a nedojde-li k rozdělení objednávky na samostatné objednávky (kupní smlouvy), se lhůta počítá ode dne následujícího po dni, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední položku nebo část zboží.
  3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat Prodávajícího formou jednoznačného prohlášení, a to tak, že
    1. zašle dopis zaslaný prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Prodávajícího určenou pro tyto účely, Simona Holešínská, Bašty 413/2, 602 00 Brno, Česká republika. Je možné použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinností.
    2. Prostřednictvím emailu použitém při vytvoření objednávky doručeného na email Prodávajícího: info@vizazistkasimona.cz Je možné použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinností.
  4. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
  5. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to doručením na adresu Prodávajícího k tomu určenou: Simona Holešínská, Bašty 413/2, 602 00 Brno, Česká republika. Kupující nese náklady spojené s vrácením zboží Prodávajícímu.
  6. V případě řádného odstoupení od kupní smlouvy vzniká spotřebiteli právo na vrácení všech peněžních prostředků vč. nákladů na dodání (odpovídajících nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání), které od něj Prodávající přijal, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Finanční prostředky budou kupujícímu vráceny stejným způsobem, jakým byly přijaty, pokud se Prodávající a kupující nedohodnou jinak.
  7. Vrácení platby je Prodávající oprávněn pozdržet do té doby, než vrácené zboží obdrží, nebo než spotřebitel prokáže, že zboží odeslal.
  8. Kupující musí vrátit zboží Prodávajícímu nepoškozené, neopotřebované a neznečištěné a je-li to možné tak v originálním obale. Prodávající upozorňuje výslovně spotřebitele na to, že v případě vrácení zboží při odstoupení může Prodávající uplatňovat náklady vzniklé opotřebením, poškozením, či zničením zboží, jako náhradu za snížení hodnoty zboží. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti (např. pokud kupující používá parfém poté, co jej už jednou zkusil apod.). Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. S tímto postupem kupující výslovně souhlasí. Nebudou-li splněny zákonné podmínky pro odstoupení, Prodávající odstoupení a vrácení zboží odmítne.
  9. Přehled nákladů na dopravu a osob odpovědných je nést v případě odstoupení od smlouvy kupujícím:
  1. V případě odstoupení od celé objednávky hradí nejlevnější možný způsob dopravy od Prodávajícího ke kupujícímu Prodávající. Má-li možnost využít kupující dopravu zdarma, nehradí mu Prodávající ničeho.
  2. V případě odstoupení od části objednávky, je kupujícímu vracena poměrná část nejlevnější možné dopravy nabízené Prodávajícím.
  3. V případě odstoupení hradí vždy dopravu zboží od kupujícího zpět k Prodávajícímu kupující.

VIII. Právo Prodávajícího odmítnout další plnění, odstoupení od smlouvy Prodávajícím

  1. Tyto obchodní podmínky a práva spotřebitelů z nich plynoucí se uplatní toliko u kupujících, kteří jsou spotřebitelé a nenakupují zboží Prodávajícího za účelem dalšího prodeje. Zjistí-li Prodávající, že kupující dále zboží prodává, či k prodeji nabízí, ať již sám, či prostřednictvím třetí osoby, či platformy, má právo další prodej zboží tomuto kupujícímu odmítnout.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout další prodej zboží konkrétnímu kupujícímu zejména za předpokladu, že
  • kupující udělal ve sledovaném období objednávky v množství, jež převyšuje obvyklou či průměrnou hodnotu (či počet kusů) objednávek učiněných průměrným spotřebitelem,
  • kupující učinil ve sledovaném období větší množství objednávek obsahujících větší množství kusů zboží, kdy současně opakovaně značnou část takto objednaného a převzatého zboží vrátil v rámci lhůty k odstoupení,
  • v jakémkoliv jiném případě, kdy bude mít Prodávající důvodně za to, že kupující opakovaně zneužívá zákonného práva spotřebitele v míře, která vybočuje z jednání obvyklého průměrného spotřebitele.
  1. Prodávající je mimo jiné oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím emailu uvedeného v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

C. Koupě zboží na základě individuální konzultace s Prodávajícím

  1. Prodávající dále nabízí kupujícímu možnost zakoupení zboží na základě předchozí individuální konzultace s Prodávajícím, tzv. Kosmetika na míru. Při výběru tohoto produktu kupující kontaktuje Prodávajícího prostřednictvím emailu, kdy následně budou probrány požadavky a potřeby kupujícího, a to prostřednictvím zaslaného dotazníku. Na základě konzultace bude kupujícímu ze strany Prodávajícího doporučeno zboží.
  2. Kupující bere na vědomí, že se jedná o individuální obchodní nabídku Prodávajícího, přičemž se jedná výhradně o kosmetické doporučení. Před koupí zboží je kupující povinen se seznámit se složením a s používáním doporučeného zboží, přičemž je odpovědností kupujícího zvážit, zda jeho zdravotní stav a další okolnosti umožňují použití vybraného zboží. Kupující bere na vědomí, že nevhodnost zboží pro zvýšenou citlivost, alergickou reakci či jiné zdravotní problémy nelze bez dalšího považovat za vadu zboží, tedy za porušení povinností Prodávajícího.
  3. Má-li kupující zájem o doporučené zboží Prodávajícím, je možné jej zakoupit prostřednictvím e-shopu Prodávající, a to po přihlášení do klientské sekce, popř. na základě unikátního odkazu poskytnutého Prodávajícím.
  4. V ostatním se postupuje obdobně dle části B. Koupě Zboží.

D. Online kurz

I. Základní informace

  1. Online kurz spočívá ve zpřístupnění objednaného videa Poskytovatelem objednateli s kosmetickou tématikou v klientské sekci.
  2. Ke zpřístupnění online kurzu v klientské sekci dojde bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy a úhradě ceny za toto video; s tímto objednatel výslovně souhlasí.
  3. Objednatel bere na vědomí, že podmínkou pro poskytnutí online kurzu je registrace do klientské sekce, přičemž koupí online kurzu s touto podmínkou výslovně souhlasí.
  4. V rámci klientské sekce bude objednateli po dobu dvou let zpřístupněn přístup k zakoupenému online kurzu. Online kurz je objednateli zpřístupněn pouze v internetovém rozhraní v rámci klientské sekce. K přístupu k online kurzu musí mít objednatel zajištěn přístup k internetu, a to na vlastní náklady.
  5. Online kurz po jeho zpřístupnění může být ze strany Poskytovatele aktualizován.
  6. Online kurz, resp. digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez výslovného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití či šíření dalšími osobami. Zakoupený online kurz nesmí objednatel uložit, popř. umožnit jinému uložit na veřejně dostupných serverech sloužících k ukládání digitálních obsahů, filmů apod. a nesmí být dále šířený mezi třetí strany a veřejnost bez výslovného souhlasu Poskytovatele. Porušením těchto povinností vzniká objednateli povinnost nahradit způsobenou škodu, vydat bezdůvodné obohacení Poskytovateli a dále se daná osoba může dopustit přestupku, popř. její jednání může být i trestné.
  7. Online kurz je možné zakoupit také ve formě dárkového poukazu, kdy objednateli je na email uvedený při objednávce zaslán unikátní kód (voucher na 100% kupní ceny), na základě, kterého osoba, která tímto kódem disponuje jej může uplatnit při nákupu online kurzu ve své klientské sekci, kdy po zadání tohoto unikátního kódu již nebude muset za online kurz již nic dalšího hradit (i v tomto případě platí stanovené podmínky pro přístup k online kurzu, zejména nutnost registrace do klientské sekce).
  8. U koupi online kurzu se postupuje obdobně dle části B. Koupě Zboží, není-li v této části stanoveno jinak, a to také pasáže vztahující se k digitálnímu obsahu – online kurzu.

II. Reklamace (údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakost při převzetí a další podmínky pro uplatňování těchto práv)

  1. Online kurz je návodem a doporučením, přičemž záleží na schopnostech objednatele a dalších okolnostech, jakých výsledků bude dosaženo – rozdílný výsledek, než kterého je dosaženo v online kurzu, tak není vadou.
  2. Zpřístupnění online kurzu je jednorázové.
  3. Poskytovatel zejména odpovídá objednateli, že digitální obsah (online kurz):

a) odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

b) je vhodný k účelu, pro který jej uživatel požaduje a s nímž poskytovatel souhlasil

c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou.

  1. Poskytovatel odpovídá objednateli, že vedle ujednaných vlastností

a) je digitální obsah vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,

b) digitální obsah rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které může uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná poskytovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,

c) je digitální obsah poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které může uživatel rozumně očekávat

d) digitální obsah odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které poskytovatel zpřístupnil před uzavřením smlouvy.

  1. Objednatel služby může vytknout vadu, která se na digitálním obsahu (online kurzu) projeví v době dvou let od zpřístupnění.
  2. Má-li digitální obsah (online kurz) vadu, může objednatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil objednateli značné obtíže, přičemž se zohlední povaha digitálního obsahu a účel, pro který ho objednatel požadoval.
  3. Objednatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud

a) poskytovatel vadu neodstranil podle § 2389l nebo je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro objednatele,

b) se vada projeví i po odstranění, nebo

c) je vada podstatným porušením smlouvy.

  1. Objednatel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada digitálního obsahu jen nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
  2. Odstoupí-li objednatel od smlouvy, zdrží se dalšího užívání digitálního obsahu, včetně jeho poskytování třetí osobě. Odstoupí-li objednatel od smlouvy, Poskytovatel je oprávněn objednateli zabránit v dalším užívání digitálního obsahu, a to zejména tím, že mu digitální obsah znepřístupní.
  3. Peněžité částky, které má Poskytovatel z důvodu vadného plnění vydat objednateli, vrátí Poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy objednatel uplatnil u Poskytovatele příslušné právo z vadného plnění, a to stejným způsobem, jak byly objednatel služby uhrazeny, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

III. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

  1. Poskytovatel ve smyslu § 1837 odst. l) občanského zákoníku výslovně upozorňuje a poučuje spotřebitele (objednatele), že od koupě online kurzu není možné odstoupit po jeho zpřístupnění objednateli, jelikož tento je zpřístupněn před uplynutím lhůty pro odstoupení, kdy objednatel koupí online kurzu výslovně souhlasí s tím, aby mu online kurz byl zpřístupněn před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s tím, že výslovně bere na vědomí, že mu v tomto případě práva na odstoupení zaniká; o tomto je také objednatel poučen v potvrzení uzavření smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu. Uvedené platí, není-li Poskytovatelem stanoveno jinak.
  2. V případě, že je zakoupen dárkový poukaz na online kurz, tedy je zakoupený unikátní kód (voucher), který nebude využit před uplynutím 14 dnů ode dne zakoupení, je možné od smlouvy v této lhůtě odstoupit; bude-li unikátní kód (voucher) využit a online kurz bude zpřístupněn před uplynutím lhůty pro odstoupení, od smlouvy již není možné odstoupit a postupuje se dle předchozího odstavce (odst. 1) této části obchodních podmínek.

E. Poskytování služeb

I. Informace o poskytovaných službách

  1. Popis nabízených služeb, vč. uvedení ceny, je uveden u jednotlivých služeb v katalogu e-shopu. Služby nabízené Poskytovatelem spočívají zejména v provádění komplexní proměny vizáže (služby kadeřnické, vizážistické, stylistické a fotografování), kosmetické služby, manikúry, pedikúry, odborné školící kurzy, popř. další služby poskytované v souladu s živnostenským oprávněním Poskytovatele. Popis nabízených služeb je součástí objednávky a emailu potvrzujícího objednávku objednatele služby, které tvoří nedílnou součást uzavírané smlouvy. Poskytovatel nabízí následující služby:
  • kurz líčení
  • proměny
  1. Před poskytnutím služby v místě provozovny Poskytovatel objednatele seznámí s postupem služby, vč. výrobků a jejich složení, které během poskytovaní služby budou využívány. 
  2. Je odpovědností objednatele zvážit vhodnost poskytované služby v návaznosti na jeho zdravotní stav (zejména zvýšená citlivost, alergie, kožní problémy apod.) a další okolnosti.
  3. Objednatel bere na vědomí, že případná nepříznivá reakce (zvýšená citlivost, alergie, kožní problémy apod.) na výrobky, které budou během poskytování služby využity, není bez dalšího možné považovat za pochybení Poskytovatele, a tedy důvodem pro uplatnění práv z vadného plnění.
  4. Cena služby je stanovena dohodou smluvních stran a odpovídá cenám uvedeným ke dni objednání služby (potvrzením závazné objednávky) v e-shopu a je specifikována v objednávce a emailu potvrzujícím objednávku objednatele. Toto ustanovení nevylučuje sjednání smlouvy o poskytování služeb za individuálně sjednaných podmínek.
  5. Pokud objednatel bude požadovat při poskytování služby nad rámec původní objednávky, je Poskytovatel oprávněn požadovat dodatečnou úhradu poptávaných služeb, popř. přání objednatele odmítnout a realizovat službu dle objednávky.
  6. Veškeré informace o službách uvedené na internetových stránkách e-shopu mají pouze informativní charakter, přičemž Poskytovatel tak není povinen uzavřít smlouvu o poskytování služeb ohledně vybrané služby.
  7. Popis aktuálně poskytovaných služeb:
  8. Kurz líčení

Obsah kurzu líčení je popsán u jednotlivých nabídek v e-shopu na webových stránkách Poskytovatele. Kurz líčení je kupován na předem Poskytovatelem určený konkrétní termín. Tento termín je závazný a objednatel nemá nárok na změnu termínu, nedohodnou-li se smluvní strany jinak; na změnu termínu služby však není právní nárok. Kurz líčení je nabízen ve dvou formách, a to (1) koupě poukazu na kurz, kdy při koupi se hradí kurz v plné výši, nebo (2) koupě poukazu ve formě rezervace termínu na kurz, kdy je při koupi hrazen pouze rezervační poplatek s následným doplacením ceny kurzu.

  1. Proměna

Obsah proměny je popsán u nabídky v e-shopu na webových stránkách Poskytovatele. Proměna není kupována na konkrétní termín, přičemž účinnost zakoupeného poukazu je 8 měsíců ode dne koupě. Po koupi poukazu si smluvní strany dohodnou individuální termín poskytnutí služby. Pokud si objednatel v době účinnosti poukazu neobjedná individuální termín poskytnutí služby, pak Poskytovatel již není povinen služby objednateli poskytnout s tím, že objednatel v takovém případě nemá právo na vrácení ceny služby; uvedené nebrání, aby se smluvní strany dohodly jinak. Na vracení uhrazené ceny služby však není právní nárok. Po dohodě konkrétního termínu poskytnutí služby je již tento závazný a na změnu termínu nemá objednatel právní nárok.

  1. Poukaz na poskytnutí vybrané služby je vždy zasílán na emailovou adresu objednatele uvedenou při objednávce.
  2. Nedostaví-li se objednatel v domluvený termín k poskytnutí služby, nebo sdělí-li, že se v daném termínu nedostaví či že o poskytnutí služby nemá zájem, nemá objednatel právo na vrácení již uhrazené ceny služby, popř. zálohy na cenu služby, pokud při objednání služby byla stanovena a hrazena pouze záloha, pokud se s Poskytovatelem nedohodne jinak.
  3. Nebude-li služba poskytnuta v domluveném termínu z důvodů na straně Poskytovatele, nabídne Poskytovatel objednateli náhradní termín poskytnutí služby, je-li to možné; objednatel i Poskytovatel jsou v tomto případě oprávněni od smlouvy o poskytnutí služby odstoupit.
  4. Je-li v této části obchodních podmínek (tzn. část E. Poskytování služeb) odkaz na část těchto obchodních podmínek týkající se koupě zboží a objeví-li se nějaký rozpor mezi úpravou vztahují se k poskytnutí služby dle těchto obchodních podmínek a úpravou vtahující se k prodeji zboží, má přednost výslovná úprava vztahující se k poskytnutí služby.

II. Platební podmínky

  1. Cenou služby se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí, není-li stanoveno jinak, cena za poskytnutí služby.
  2. Při objednání služby hradí objednatel plnou cenu služby nebo zálohu, kdy zbývající část ceny služby hradí objednatel v termínu určeném Poskytovatelem. Konkrétní způsob úhrady je vždy uveden u konkrétní služby. Uvedené nebrání, aby se smluvní strany dohodly jinak.
  3. Způsob platby u nabízených služeb:
  4. Kurz líčení
  • Dárkový poukaz na živý kurz líčení v pevném termínu – při koupi se hradí plná cena služby
  • Rezervace pevného termínu kurzu líčení – při koupi se hradí záloha, přičemž zbývající část kurzu je doplacena v den poskytnutí kurzu,
  1. Proměna – při koupi dárkového poukazu se hradí plná cena služby
  • v případě nabídky na webu lze koupit také zálohu na službu Proměna
  1. Nebude-li cena služby nebo záloha na cenu služby ve stanoveném termínu uhrazena, smlouva o poskytování služeb se od počátku ruší.
  2. Poskytovatel není povinen služby poskytnout dříve, než cena služby bude ze strany objednatele v plné výši uhrazena.
  3. Objednatel výslovně souhlasí, že Poskytovatel je oprávněn vystavit mu účtenku/fakturu v papírové nebo v elektronické podobě. V případě, že bude účtenka/faktura vystavena v elektronické podobě, objednatel souhlasí, že mu bude zaslána na emailovou adresu, kterou Poskytovateli sdělil. Poskytovatel je oprávněn vystavit účtenku/fakturu v elektronické podobě při jakémkoliv způsobu platby.
  4. Ve zbývajícím se při úhradě objednané služby postupuje obdobně jako při objednání zboží, tzn. dle části B. Koupě zboží, část II. Platební podmínky, vyjma odst. 5, těchto obchodních podmínek.

III. Objednávka, uzavření smlouvy o poskytnutí služeb

  1. Při objednávce a uzavření smlouvy o poskytování služeb se postupuje obdobně jako při objednání zboží a uzavření kupní smlouvy, tzn. dle části B. Koupě zboží, část V. Objednávka, uzavření kupní smlouvy těchto obchodních podmínek.
  2. Pro předejití případným nedorozuměním se výslovně dodává, že smlouva o poskytování služeb je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky objednateli ze strany Poskytovatele, tzn. zasláním potvrzení o obdržení objednávky na e-mail, který byl zadán objednatelem při objednání zboží, s platebními údaji, se shrnutím objednávky, přičemž přílohou tohoto e-mailu budou aktuální obchodní podmínky Poskytovatele, vč, jejich součástí. Nebude-li však cena služby nebo záloha na cenu služby ve stanoveném termínu objednatelem uhrazena, smlouva o poskytování služeb se od počátku ruší.

IV. Reklamace (údaje o právech vznikajících z vadného plnění a další podmínky pro uplatňování těchto práv)

  1. Poskytovatel odpovídá objednateli za to, že poskytovaná služba je ve shodě se smlouvou o poskytování služeb. Shodou se smlouvou o poskytování služeb se rozumí zejména to, že obsah služby odpovídá popisu, poskytuje ji osoba případně v popisu služby uvedená, je poskytovaná řádně s odbornou péčí a trvá uvedenou dobu.
  2. Zvýšenou citlivost, alergickou reakci, popř. jiné zdravotní potíže nelze bez dalšího považovat za poskytování služby v rozporu se smlouvou o poskytování služeb.
  3. Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu poskytování. Vady je objednatel povinen reklamovat bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvěděl.
  4. Právo z vadného plnění může objednatel uplatnit u Poskytovatele na emailové adrese k tomu určené uvedené v záhlaví těchto obchodních podmínek nebo písemně na adrese Prodávajícího k tomu určené: Simona Holešínská, Bašty 413/2, 602 00 Brno, Česká republika, příp. v místě poskytování služby, je-li vada uplatňována během poskytování služby.
  5. Ve zbývajícím se postupuje obdobně jako při reklamaci zboží, tzn. dle části B. Koupě zboží, část VI. Reklamace (údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakost při převzetí a další podmínky pro uplatňování těchto práv) těchto obchodních podmínek.

V. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

  1. Poskytovatel výslovně informuje objednatele, že u jeho služeb striktně vázaných na konkrétní termín jejich provádění, není možné od smluv o těchto službách odstoupit ve smyslu ust. § 1837 písm. j) občanského zákoníku, neboť se jedná o služby spojené s využitím volného času poskytované Poskytovatelem v konkrétním určeném termínu. Objednatel koupí služby vázané na konkrétní termín bere nemožnost odstoupení na vědomí a potvrzuje, že byl o zániku práva na odstoupení v tomto případě výslovně poučen a s uvedeným souhlasí. Uvedené platí, není-li Poskytovatelem stanoveno jinak.
  2. Objednatel dále bere na vědomí, že jestliže byly služby splněny (popř. bylo započato s jejich plněním) s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, nemá v takovém případě právo na odstoupení od smlouvy – o tomto Poskytovatel objednatele výslovně poučuje, přičemž objednatel koupí služby s tímto (tzn. že poskytnutím služby před uplynutím lhůty na odstoupení zaniká právo odstoupit od smlouvy) výslovně souhlasí. Stejně tak nemá objednatel právo na odstoupení od smlouvy o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném objednatelem na jeho žádost. Koupí takovéto služby objednatel nemožnost odstoupení bere na vědomí a souhlasí se zánikem prána na odstoupení od smlouvy. Uvedené platí, není-li Poskytovatelem stanoveno jinak.
  3. Při koupi služby bez stanovení konkrétního termínu poskytování služby v době koupě je objednatel oprávněn, bez udání důvodů, od poskytnutí služby odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, pokud služba nebude po dohodě objednatele a Poskytovatele poskytována (tzn. dohodnut konkrétní termín poskytování služby, popř. služba poskytnuta) před uplynutím této lhůty; v takovém případě objednatel výslovně souhlasí s tím, aby byl termín poskytnutí služby rezervován nebo služba byla poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s tím, že potvrzuje, že ze strany Poskytovatele byl poučen, že mu v tomto případě právo odstoupit od smlouvy zaniká a výslovně s tím souhlasí. Uvedené platí, není-li Poskytovatelem stanoveno jinak.
  4. Možnosti a podmínky odstoupení u nabízených služeb:
    1. Kurz líčení
  • Poukaz na kurz líčení – není možné odstoupit – viz odst. 1 této části obchodních podmínek, tzn. část E. Poskytování služeb, část V. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem,
  • Poukaz na registraci termínu kurzu líčení – Poskytovatel v tomto případě stanovuje zvláštní podmínky pro odstoupení, a to odstoupení ve lhůtě 14 dnů ode dne zakoupení (v takovém případě je vrácena uhrazená záloha v plné výši) a dále možnost odstoupení ve lhůtě minimálně 30 dnů před termínem poskytnutí služby, přičemž v tomto případě je vrácena záloha ponížena stornopoplatek ve výši 500,- Kč (stornopoplatek slouží k úhradě vzniklých nákladů Poskytovateli); méně než 30 dnů před termínem služby není možné odstoupit a v případě nevyužití služby se uhrazená záloha objednateli nevrací,
  1. Proměna – postupuje se dle odst. 3, popř. odst. 2 této části obchodních podmínek tzn. část E. Poskytování služeb, část V. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem,
  2. Při odstoupení se postupuje obdobně dle části B. Koupě Zboží, část VII. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem těchto obchodních podmínek.

F. Společná a závěrečná ustanovení

I. Ochrana osobních údajů a recenze

  1. Ochrana osobních údajů se řídí samostatným dokumentem Informace o ochraně a zpracování osobních údajů – (udělat proklik)
  2. Prodávající/Poskytovatel v souladu s ust. § 5a odst. 5 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele sděluje kupujícím/objednatelům, že neověřuje spotřebitelské recenze, které se objevují na platformách třetích subjektů. Na svém e-shopu recenze spotřebitelů nezveřejňuje, ani nezpracovává.

II. Mimosoudní řešení sporů

  1. V případě stížností na postup vyřizováno objednávky je kupující/objednatel oprávněn se obrátit na kontaktní osobu, jejíž údaje nalezne v potvrzovacím emailu, či na webových stránkách www.vizazistkasimona.cz  Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vyplývajících ze smlouvy provádí Česká obchodní inspekce, Gorazdova 1969/24, Nové Město, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, jejíž internetové stránky jsou www.coi.cz. Orgánem státního dohledu je Česká obchodní inspekce, Úřad pro ochranu osobních údajů, Živnostenský úřad a příslušná krajská hygienická stanice.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

III. Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi Prodávajícím/Poskytovatelem a kupujícím/objednatelem se řídí právním řádem České republiky, především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Pokud vztah založený uzavřenou smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak Prodávající/Poskytovatel a kupující/objednatel sjednávají, že se vztah řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající/Poskytovatel není ve vztahu ke kupujícímu/objednateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
  3. Smlouva mezi kupujícím/objednatelem a Prodávajícím/Poskytovatelem může být měněna pouze písemně. Za písemnou formu se považuje i emailová komunikace, prostřednictvím emailu kupujícího/objednatele, který zadal při vyplňování objednávky, vyplývá-li z ní, že strany mají v úmyslu touto formou změnit obsah uzavřené smlouvy.  
  4. Přílohou obchodních podmínek jsou Podmínky dopravy a platby, vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy a vzorový formulář pro uplatnění reklamace.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 29.10.2024.